Blog
Metody identifikace pacientů se stávají čím dál propracovanější. V současnosti již 70 % zdravotnických zařízení využívá identifikační náramky s čárovými kódy jako jeden z prvků pozitivní identifikace pacientů (PPID). Značení pacientů čárovým kódem je velmi efektivní řešení.
Pokud jde o digitální přeměnu skladových operací, snad žádné jiné zařízení neprokazuje technologický pokrok v tomto odvětví lépe, než vysokozdvižné vozíky.
Prostý čárový kód měl na odvětví maloobchodu obrovský dopad. Maloobchodníci se na čárový kód spoléhají pro zajištění hladkého provozu – od sledování zboží v rámci dodavatelského řetězce až po oceňování položek na prodejně a urychlení odbavení zákazníka u pokladny. Ať navštívíte jakýkoliv obchod – od potravin po luxusní oděvní butik – je pravděpodobné, že zde používají lineární 1D skener.
Čárové kódy se staly běžnou součástí poskytování zboží i služeb. Umožňují rychlé získávání a správu dat a jejich důmyslné sledování. Díky jejich schopnostem a všestrannosti jsou využívány v mnoha odvětvích, kde poskytují značné výhody. Není tedy překvapením, že čárové kódy nyní hrají klíčovou roli v jednom z odvětví, jež si nejvíce zakládá na přesnosti – zdravotnictví.
Produkce automobilového průmyslu ve Velké Británii se do roku 2020 pravděpodobně zvýší o třetinu – na 2 miliony vozidel ročně. A jelikož se IoT (internet věcí) a nové technologie dostávají do popředí, způsob, jakým jsou vozidla navrhována, vyráběna, distribuována a používána, se zásadně změní.
Základním cílem produktů RAM Mount je bezpečně uchytit elektronické přístroje všude tam, kde je potřeba. Jsou unikátním montážním řešením pro tablety, skenery, počítače, radiostanice a telefony montované na vozidlech.
Odvětví maloobchodu se i nadále vyvíjí exponenciálně, proto je nezbytné, aby byli maloobchodníci vždy napřed. Jak si tedy vybrat mobilní zařízení pro podporu zaměstnanců a jak je efektivně integrovat do vašeho obchodu?
Moderní charakter skladů a potřeba rychlého a profesionálního průběhu procesů pro zajištění rychlejšího obratu je v rozporu s představou manažera sedícího v kanceláři a odpovídajícího na otázky, pouze když pracovníci přijdou k jeho dveřím. Manažeři nyní musí být schopni komunikovat s pracovníky skladu kdykoliv. A to nejen individuálně, ale i s více pracovníky v různých částech skladu najednou.
Mobilní zařízení učinily v posledních letech zdravotní péči mnohem efektivnější. Není to tak dávno, kdy se nemocnice spoléhaly na metody sběru, sdílení a předávání dat pouze na papírech. Nyní, s nástupem EMR (electronic medical record) mobilních zařízení, mají pracovníci k dispozici bezprecedentní přístup k údajům o pacientech a zabezpečené kanály pro okamžitou spolupráci.
Věděli jste, že kvalita barvicích pásek a etiket ovlivňuje spolehlivost tiskárny, konzistenci a celkovou kvalitu vytištěných čárových kódů, textů a obrázků? Vyberte si ty správné!
Je potřeba zbavit se starého a pořídit nové. Logistické společnosti potřebují přijmout nové technologie, aby zajistily, že jejich dodávky budou odpovídat budoucí poptávce. Proč je tato změna k dosažení dynamické logistiky nezbytná?
Spotřebitelé si už léta mohou užívat výhod online nakupování. Časová flexibilita a možnost nakoupit kdykoliv, dostupnost recenzí od zákazníků, personalizované nabídky a návrhy založené na dřívějším nákupním chování – to jsou jen některé z výhod, které mohou činit online nakupování atraktivnější než nakupování v maloobchodní prodejně.
Výjimečný design i vysoký výkon produktů, to jsou kvality, kterými Zebra překonává očekávání svých zákazníků. Tiskárny jsou stále spolehlivější především díky vysoce kvalitnímu spotřebnímu materiálu.
Společnost začínala s úzkým produktovým portfoliem, neustále se však rozvíjela a zdokonalovala své výrobky i služby a v současnosti nabízí široký sortiment zboží.
Kromě klasických záručních a pozáručních oprav nabízíme kvalitní preventivní servis na tiskárny Zebra, což přináší mnoho výhod.
Společnost NiceLabel byla vybrána na výroční seznam 100 nejlepších poskytovatelů, jejichž řešení výrazně ovlivnilo efektivitu, zákaznický servis a celkový výkon dodavatelského řetězce.
Zdravotnictví se neustále vyvíjí a je tedy důležité zajistit co nejvyšší bezpečí pacientů, vynikající péči a efektivní komunikaci mezi zdravotnickými profesionály. Nové „neklinické“ technologie v minulosti přijímal zdravotnický průmysl jen pomalu, dnes se tento trend mění. Lékaři pochopili, že technologie čárového kódu je při péči o pacienta přínosem.
Inovace v přenosných zdrojích energie vedla k vývoji prvního bezdrátového snímače čárových kódů bez baterie. Výsledkem je skener čárových kódů šetrný k životnímu prostředí, který osvobozuje organizace od nutnosti nakupovat, udržovat a správně likvidovat baterie.
Kvalitními páskami také zajistíte vysokou kvalitu i trvanlivost potisku a snížíte celkové náklady.
Pořídili jste si tiskárnu plastových karet a chcete, aby Vám vydržela co nejdéle? Víte, jak se o tiskárnu starat a prodloužit tak její životnost? V tomto článku se o tom můžete dočíst!
Dne 1. června 2015 vstoupila v platnost vyhláška Evropské unie, která nařizuje výrobcům, dovozcům, koncovým uživatelům i distributorům chemických látek a směsí označovat produkty štítkem systému GHS (Globally Harmonized System of Classification and Labeling of Chemicals). Tímto štítkem je nutno označit výrobky v okamžiku dodání na pracoviště, přičemž na produktu musí zůstat po celou dobu jeho užívání.
Každý jej používá, každý o něm mluví, ale víte vůbec, jak a kdy vznikl čárový kód Proč vznikl a jak je starý? A kdo jej vymyslel? Pojďme se společně podívat na historii tolik známého čárového kódu.
Máte problémy s návrhem či tiskem etiket? Víte, které chyby mohou při návrhu, tisku či správě nastat? A umíte se těmto chybám vyhnout? V tomto článku vám ukážeme, jak na to.
Zdravotnická zařízení na celém světě se stále více potýkají s problémy způsobenými nedostatečnou identifikací léků, ale i nástrojů či nemocničního vybavení. Vznikají pak ztráty nejen na majetku, ale zejména jsou ohroženi na zdraví či životě samotní pacienti. Lze tedy minimalizovat či dokonce odstranit tyto problémy?
V souladu s evropskou směrnicí 1169/2011 musí být od 13. prosince 2014 na všech etiketách potravinářských výrobků v EU identifikovány alergeny. Cílem této směrnice je zajistit větší srozumitelnost o složkách výživy a obsažených alergenech pro spotřebitele. Výrobci, obchodníci i provozovatelé potravinářských služeb musí jasně zdůraznit potravinové alergeny v rámci celého seznamu jednotlivých služeb.