Blog
Příliš časté a příliš mnohé nabíjení může způsobit, že se tzv. „mrtvé baterii“ časem nevyhnete. Chcete tomu zabránit? Čtěte dále a zjistěte, jaký je správný způsob nabíjení a prodloužení životnosti baterie.
Důkladná dezinfekce mobilních počítačů, tabletů, tiskáren, skenerů a jiných zařízení je klíčová pro zabránění šíření infekce na veřejných i pracovních prostorách. Existuje však správný i špatný způsob, jak čištění provádět.
Nezávislý test ukázal, že náramky pro pacienty Z-Band Direct a Z-Band UltraSoft od Zebry vyšly v testech jako jasní vítězové. Chcete vědět víc? Tak čtěte!
V poslední době, především díky nekonečným digitálním datům, je hodnota dobrého značení velmi podceňována. Štítky udržují organizované nejen jednotlivce, ale i firmy. Jsou rovněž jedním z nejcennějších zdrojů informací, které dnes máme. Dokonce i digitální datové systémy získávají informace v mnoha případech z etiket.
Poslední dobou je v krevních centrech zaznamenán trend rostoucí poptávky a zároveň poklesu dárcovství. Je tedy vhodné podniknout určité kroky, aby se zajistilo, že s každou přijatou jednotkou bude správně manipulováno, bude správně skladována a následně i distribuována. Podívejte se na konkrétní způsoby, jak mohou v této situaci technologie pomoci.
Rozhodujete se, zda byste měli pro svůj obchod, nemocnici, lékárnu, restauraci nebo výrobní firmu použít ruční nebo hands-free snímač čárových kódů? Jste na správném místě! Pokusíme se vám rozhodování co nejvíce usnadnit.
Proč je důležité věnovat zvýšenou pozornost výběru správné etikety pro vaše aplikace? Etikety hrají klíčovou roli v celém životním cyklu vašeho produktu, proto je důležité jejich výběr nepodceňovat.
Najmout a udržet pracovníky v maloobchodě je stále obtížnější. Jak vám může technologie pomoci přilákat ty nejlepší pracovníky a udržet jejich angažovanost i během rušného období blížících se svátků?
S TTR etiketami to zvládnete. Řešení Zebra pro etiketování krevních vaků vám s tím pomůže!
Poskytovatelé zdravotních služeb se snaží dělat maximum pro to, aby chránili své pacienty. Proces odběru vzorků hraje pro zajišťování kvalitní péče klíčovou roli, avšak zároveň přináší velké riziko chyb. Jaká jsou v tomto procesu kritická místa a jak jej můžete vylepšit?
Efektivní operace ve skladu jsou klíčové pro spokojenost zákazníků. Každá minuta navíc, kterou pracovník ztrácí kvůli neefektivním procesům, představuje ztrátu drahocenného času. Ta se poté promítá do menšího množství vyřízených zakázek za hodinu a menšího množství uskutečněných objednávek za den. Proto je třeba vyvinout větší úsilí k eliminaci operací založených na časově náročném papírovém zpracování, a to napříč celým procesem.
Kdy jste se naposledy zeptali svých pracovníků, zda při práci cítí pohodlně? Ne jak jim jde práce, ne jak se jim daří, ale jak se při své práci cítí…
Možná, že na to vaši pracovníci nejsou zvyklí a tato otázka by je pravděpodobně překvapila, ale dbát na pohodlí pracovníků je záležitost, na kterou by se nemělo zapomínat. Proč?
Věděli jste, že před vypuknutím pandemie COVID-19 dával každý čtvrtý spotřebitel přednost nákupům v kamenných prodejnách oproti nákupům online, protože má rád pomoc a asistenci poskytovanou ochotnými asistenty prodeje? Věděli jste také, že více než polovina lidí upřednostňuje nakupování v obchodě, protože si mohou produkty prohlédnout a vyzkoušet tak, jak jim online nakupování neumožňuje?
Nemožnost navrhnout a vytisknout prakticky jakoukoliv kartu jednoduše a zároveň rychle už je minulostí. Zebra ZC350 vás o tom přesvědčí!
Přestože je tu RFID technologie již po celá desetiletí, v posledních letech začala nabírat stále více na významu. S požadavky zákazníků mít své zboží „okamžitě“ se přístup k informacím o umístění aktiv pro mnohé společnosti stává prioritou. Stejně jako lidé chtějí mít možnost rychle najít svůj telefon klíče či peněženku, potřebují být i společnosti schopné najít jakoukoliv položku – ať už ve skladu nebo při přepravě – během několika sekund.
Situace v souvislosti s onemocněním COVID-19 nám připomněla, že nejsme schopní předvídat a kontrolovat všechny situace, které nám přijdou do cesty. Tomuto varování je důležité věnovat pozornost především ve zdravotnictví. COVID-19 není první, a s největší pravděpodobností ani poslední událostí, která představuje velkou výzvu pro systémy poskytování zdravotní péče a dodavatelské řetězce po celém světě.
Jak 2D kód ovlivňuje nákup čtecích zařízení do firem? Proč je budoucnost snímání dat založena na technologii dvojrozměrného skenování? Zjistěte, proč se vyplatí postupně přejít na 2D imagery! Vše o moderní skenování najdete v tomto článku.
Věděli jste, že 41 % zákazníků po celém světě používá dva nebo více kanálů k provedení jednoho nákupu?
Finanční udržitelnost, digitální transformace, dodržování právních norem … To jsou horká témata spolupráce zdravotnických zařízení se stakeholdery jako jsou poskytovatelé technologií, dodavatelé či vláda ve snaze zajistit udržitelné a efektivní zdravotnické služby. Jeden z hlavních faktorů však vždy představuje kvalita péče o pacienty.
I přes exponenciální nárůst elektronického obchodu mnoho zákazníků stále upřednostňuje nákupy v kamenných prodejnách. Zákazníci však očekávají, že i v kamenných prodejnách se jim dostanou výhody jako personalizovaná nabídka, snadná navigace a rychlé a bezproblémové odbavení u pokladen. Maloobchodníci, kteří dokáží ve svých prodejnách nabídnout některé z výhod elektronických obchodů, mají navrch.
Mobilita pracovníků ve zdravotnických zařízeních pomáhá zvyšovat efektivitu a přispívá k lepší péči o pacienty. Až 70 % chyb zdravotnických pracovníků je způsobeno selháním komunikace, proto se nyní zařízení pro mobilní komunikaci stávají prioritou pro většinu nemocnic.
Možnost vrátit zboží nakoupené online je v současné době pro zákazníky samozřejmostí. Moderní spotřebitelé často objednávají více zboží, než chtějí opravdu nakoupit, a tak se průměrně 30 % online nákupů vrací zpět k prodejci. To je více než trojnásobek zboží vraceného v kamenných prodejnách, kde se vrací průměrně 9 % nákupů. Jedním z důsledků častého vracení zboží je poškozování životního prostředí, které je cenou za pohodlí spotřebitelů.
Navzdory všeobecnému přesvědčení, nákupům v kamenných prodejnách není konec. Konkurence v této oblasti se naopak zvětšuje s tím, jak zákazníci opět dávají přednost fyzickým nákupům.
Díky neustále se rozšiřujícím možnostem, které přináší rozvoj technologií, spolu se stále rostoucími požadavky zákazníků, prochází sklady obdobím nebývalých změn.
Orgány pro zajišťování vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku stojí již několik let na předních místech ve využívání dat v reálném čase. Na rozdíl od většiny ostatních odvětví však jejich záměrem není jen zvýšení produktivity nebo rychlejší odezva, přestože jsou vítaným důsledkem zapojení nových technologií.
Současný maloobchodní trh je náročnější než kdy dříve. S diskontními prodejnami na jedné straně a obřími e-shopy, které dominují online prodejům, na druhé straně není snadné získat konkurenční výhodu. Maloobchodníci musí najít způsob, jak se odlišit. Pokud nejsou schopni nabídnout nejnižší ceny nebo doručení ve stejný den, musí se zaměřit na jiný klíčový faktor – zkušenost zákazníků přímo v prodejně.
V rušném prostředí, jaké bývá například v distribučních centrech, skladech nebo výrobních závodech, musí technologie čelit náročnému zacházení. Pády z vysokých regálů, neopatrné odkládání, přejetí vysokozdvižným vozíkem, vystavení vodě, extrémní teploty atp. – s tím vším se musí skenery či mobilní terminály ve skladu potýkat.
Pokud jde o online objednávky, zákazníci chtějí vše „už včera“. S rychlým rozvojem e-commerce se doručení „rychle a bezplatně“ stává novým standardem.
S rozmachem online nakupování musí tradiční maloobchodníci neustále hledat nové způsoby, jak vylepšit zákaznickou zkušenost v kamenných obchodech.
Úloha skladu v moderním dodavatelském řetězci se v posledních letech zásadně změnila. Technologie, které zvyšují viditelnost, přesnost a efektivitu jsou dnes důležitější než kdy jindy.