5 tipů pro efektivní řízení zásob

Konkurence na trhu je v současnosti nepochybně silná, tato situace se však nebude zlepšovat, spíše naopak… Aby si společnosti dokázaly udržet konkurenční výhodu, je efektivnost a optimalizace stávajících operací, včetně řízení zásob, napříč dodavatelským řetězcem naprosto zásadní. Pro uspokojení neustále se měnících požadavků zákazníků je nezbytné mít komplexní přehled o celém dodavatelském řetězci. Tato viditelnost může…

Details

Technologie PSS pro lepší zážitek z nakupování

Současný maloobchodní trh je náročnější než kdy dříve. S diskontními prodejnami na jedné straně a obřími e-shopy, které dominují online prodejům, na druhé straně není snadné získat konkurenční výhodu. Maloobchodníci musí najít způsob, jak se odlišit. Pokud nejsou schopni nabídnout nejnižší ceny nebo doručení ve stejný den, musí se zaměřit na jiný klíčový faktor –…

Details

Proč byste měli v náročných podmínkách využívat vysoce odolná zařízení a 2D technologii?

V rušném prostředí, jaké bývá například v distribučních centrech, skladech nebo výrobních závodech, musí technologie čelit náročnému zacházení. Pády z vysokých regálů, neopatrné odkládání, přejetí vysokozdvižným vozíkem, vystavení vodě, extrémní teploty atp. – s tím vším se musí skenery či mobilní terminály ve skladu potýkat. Není tedy divu, že se tato zařízení rozbíjí. To ovšem představuje problém, protože ve…

Details

Viditelnost napříč dodavatelským řetězcem pomáhá optimalizovat e-commerce

Pokud jde o online objednávky, zákazníci chtějí vše „už včera“. S rychlým rozvojem e-commerce se doručení „rychle a bezplatně“ stává novým standardem. Pro udržení spokojených zákazníků a poskytování co nejlepší zkušenosti s online nákupem je viditelnost a sledovatelnost napříč celým dodavatelským řetězcem naprosto nezbytná. Umožňuje nejen včas identifikovat chyby, ale přináší také řadu výhod v reálném čase. Zásilky…

Details

Aplikace pro maloobchod, které přináší lepší zákaznickou zkušenost

S rozmachem online nakupování musí tradiční maloobchodníci neustále hledat nové způsoby, jak vylepšit zákaznickou zkušenost v kamenných obchodech. Online nákupy přináší mnoho výhod oproti offline nakupování – personalizované nabídky, návrhy produktů, recenze, detailní informace, odpovědi na časté dotazy a další. V důsledku toho se maloobchodníci snaží hledat způsoby, jak vylepšit své obchody, aby zůstaly relevantní. Řešením může být…

Details