Používejte identifikační náramky pro zdravotnictví a zajistěte lepší kvalitu péče o pacienty

Finanční udržitelnost, digitální transformace, dodržování právních norem, … To jsou horká témata spolupráce zdravotnických zařízení se stakeholdery jako jsou poskytovatelé technologií, dodavatelé či vláda ve snaze zajistit udržitelné a efektivní zdravotnické služby. Jeden z hlavních faktorů však vždy představuje kvalita péče o pacienty. Prvním klíčovým krokem pro poskytování optimální péče je pozitivní identifikace pacientů. Zdravotnická zařízení…

Details

Proč se vyplatí modernizovat POS systémy?

I přes exponenciální nárůst elektronického obchodu mnoho zákazníků stále upřednostňuje nákupy v kamenných prodejnách. Zákazníci však očekávají, že i v kamenných prodejnách se jim dostanou výhody jako personalizovaná nabídka, snadná navigace a rychlé a bezproblémové odbavení u pokladen. Maloobchodníci, kteří dokáží ve svých prodejnách nabídnout některé z výhod elektronických obchodů, mají navrch. Fyzické prodejny mohou díky přímé interakci…

Details

Chystáte se pořídit mobilní zařízení pro zdravotnické pracovníky?

Mobilita pracovníků ve zdravotnických zařízeních pomáhá zvyšovat efektivitu a přispívá k lepší péči o pacienty. Až 70 % chyb zdravotnických pracovníků je způsobeno selháním komunikace, proto se nyní zařízení pro mobilní komunikaci stávají prioritou pro většinu nemocnic. S přístupem k datům v reálném čase, možností okamžitě zastihnout ostatní zdravotníky a efektivně reagovat na akutní potřeby pacientů se mnohonásobně rozšiřují…

Details

Viditelnost dodavatelského řetězce přispívá k ochraně životního prostředí

Možnost vrátit zboží nakoupené online je v současné době pro zákazníky samozřejmostí. Moderní spotřebitelé často objednávají více zboží, než chtějí opravdu nakoupit, a tak se průměrně 30 % online nákupů vrací zpět k prodejci. To je více než trojnásobek zboží vraceného v kamenných prodejnách, kde se vrací průměrně 9 % nákupů. Jedním z důsledků častého vracení zboží je poškozování…

Details